Powitanie

     Witam Was bardzo serdecznie na kolejnym blogu autorstwa Meaghan, drugim z FF ze świata Naruto. Może się to wydać dziwne, jednakże mam straszną chęć na opowiadania, a póki ją mam, to z niej korzystam. 
     O czym będzie historia? Mogę Wam powiedzieć, że będzie zupełnie inna, niż Mou Ikkai, gdyż ta będzie dotyczyła przyszłości. Pojawi się wiele wizji mojego świata i od razu Was uprzedzam, że nie będę ściśle trzymała się kanonu, ponieważ za dużo bohaterów musiałabym uśmiercić. W każdym razie niektóre wątki zostaną i najważniejsza rzecz: wprowadzę mnóstwo nowych bohaterów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Byłabym naprawdę wdzięczna, gdyby osoby, które rzeczywiście przeczytały rozdział zostawiły po sobie jakikolwiek komentarz. Sprawia to, że wiem, dla kogo piszę i bardziej motywuje mnie do szybszego pisania opowiadania. Was to nic nie kosztuje *oprócz tych dwóch minut*, a mi bardzo pomaga.